Spillprat fra sofakroken

Spillvev

Gode spillopplevelser

I sommer laget jeg en liste over spill jeg hadde lyst å spille. Noen står fortsatt på listen, men her er et knippe av spillene som ble fullført:

The walking dead 400 days

The walking deadThe walking dead 400 days var utvilsomt spillet jeg likte best. Dette mellomspillet mellom to sesonger byr på fem korte historier og viser at Telltale games har mer på lager, både når det gjelder persongalleri og engasjerende historier. Nå er det bare å vente på sesong 2.

Papo & Yo

Papo & Yo

Papo & Yo er et sterkt spill om barndom. I spillet møter vi skolegutten Quico og monsteret. Avogtil er monsteret godlynt, spiser frukt og sover. Andre ganger spiser det grønne frosker og blir ildsprutende og farlig. Quico har stort ansvar og står foran store oppgaver.

The last of us

TheLastOfUsThe last of us er et nervepirrende spil  med en engasjerende historie om Joel og Ellie. Spillet er vanskelig å legge fra seg. Men volden i spillet er både brutal og omfattende, en demper for spillopplevelsen.

Dragonbox2

DragonBox2Mattespillet Dragonbox2 ble også testet. Det er gøy å løse ligninger!

Ønskelisten min for sommerspilling var selvfølgelig lenger enn sommeren, som ble påpekt i kommentarfeltet. Det betyr jo bare at jeg har flere spill å glede meg til utover høsten.

Spill i høst

Et spill jeg venter på er Dragons crown – Et lekker 2D rollespill med flerspillerdel ifølge gamer. Jeg har et håp om at dette skal bli en familieslager utover høsten.

2 comments on “Gode spillopplevelser

  1. Emerald Raptor
    17. oktober 2013

    Jeg sitter utålmodig og venter på Baldurs Gate II enhanced edition! Kommer 15.november. DET er noe å glede seg til! 🙂 http://www.baldursgateii.com/

  2. Spillvev
    17. oktober 2013

    Begynner å glede meg jeg og 🙂

Det er stengt for kommentarer.

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 13. oktober 2013 av i Aktuelt, Spillomtale.

Spillvev: Tobarnsmor og spillentusiast. Spiller og blogger og drømmer om den dagen spill får samme kulturelle status som bøker.
Du kan kontakte meg på epost: spillvev [a] gmail.com

Arkiver

