Spillprat fra sofakroken

Spillvev

En håndfull ålreite blogger

Det finnes utrolig mange ålreite blogger der ute. Her er en håndfull som jeg liker godt:

Kakeboksen

Kakeboks med Cosplay

Kakaboks med costymer

Cosplay er noe jeg aldri har vært borti selv, men det er umulig å ikke bli gla og imponert over alle de fantastiske kostymene som dukker opp på bloggen til Kakeboksen. Jeg ble ekstra begeistret av captain Jack Sparrow som spiller «I`m a pirate» på piano. Costelig 🙂  Cosplay and movieconsert

 

Marielle nerder om ting

Marielle nerder om alt mulig, og ikke minst at det nå snakkes høyt om en oppfølger til Dreamfall. Som ekte blodfan er det ingen tvil. Jeg joiner Marielle i fan-girl paraden!  Dreamfall chapters

 

Ekte heimelaga

Kort til Babyshower, Ekte heimelaga

Knusesøte baby-spøkelser

Er det mulig å ikke la seg sjarmere av disse knusesøte baby-Pac-Man-spøkelsene i korssting? Og det stopper ikke der, her finner du gode ideer til hvordan du kan brodere spillfigurer til både bryllup og andre anledninger. Er det rart jeg ble sjarmert?  Kort til babyshower

 

Julies bokbabbel

Julie babler om bøker, men av og til tar hun turen innom fantasy og spillverden. Det var nok grunnen til at jeg snublet over akkurat denne flotte bokbloggen. Og for deg som leter etter en gave til nerden kan kanskje denne boken være en ide? En smakebit på en søndag #73: Ready Player One

 

Emerald Raptor

Dagens monster på Emerald Raptor

Emerald Raptor

…er en allsidig dame, som blogger om spill og litt av hvert annet. Her finner du alt fra Dagens monster laget med Emerald Raptors monstergenerator til foto av diverse himmelfenomen og astronomi. Se for eksempel hva som skjer når Venus og Jupiter jakter på hverandre: Venus og Jupiter

 

Remember What The Dormouse Said

Konsoll. Jeg har jo «kjent» Linn helt fra hennes tid som en av Spillpikene, og har fulgt henne både på twitter og blogg. På Konsoll fikk jeg gleden av å møte henne for første gang 🙂 og har begeistret lest hennes innlegg om hendelsen i Bergen!  Konsoll

 

Spillpikene

Ja. Jeg er evig fan av Spillpikene! I disse juletider kan det passe å lenke til noen tidligere inlegg. Kanskje gavetips for gamer nerder?

Maren tester Nintendo godteri - spillpikene

Ferdigtestet godteri hos Spillpikene 🙂

9 comments on “En håndfull ålreite blogger

  1. xkake
    25. november 2012

    Takk for en fin omtale og lenker til så mang fine blogger! Der ble listen på bloglovin litt større ja! : ) Ha en god helg!

  2. Anna GL (Ekte heimelaga)
    25. november 2012

    Hei! Så utrolig gøy å bli omtalt her inne!
    Elsker Pac Man-spøkelsene mine selv! 😀

  3. tegneseriedamen ywea
    25. november 2012

    Oh, der var det mange spennende blogger å sjekke ut 🙂

  4. Marielle
    25. november 2012

    Så hyggelig å bli omtalt her 🙂

  5. Linn
    29. november 2012

    Og takk til deg! Du er definitivt en blogg på den samme listen! Og tusen hjertelig takk for omtale!

  6. Synnebollen
    30. november 2012

    Takk for tipsene! God førjulstid!

    • Spillvev
      2. desember 2012

      Takk for hyggelige kommentarer. Nå fikk jeg også nye blogger å utforske 🙂

  7. Julie
    3. desember 2012

    Så hyggelig at du nevner meg – her er jeg i godt selskap. 🙂

  8. Tilbaketråkk: Godt i 2012 | Spillpikene.no

Det er stengt for kommentarer.

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 25. november 2012 av i Aktuelt, Spillvev anbefaler.

Spillvev: Tobarnsmor og spillentusiast. Spiller og blogger og drømmer om den dagen spill får samme kulturelle status som bøker.
Du kan kontakte meg på epost: spillvev [a] gmail.com

Arkiver

