Spillprat fra sofakroken

Spillvev

Spill som venter

Ting Tar Tid. Ikke minst gjelder dette spill. Det kan ta timer, dager og uker å spille seg gjennom et spill med rikt og godt innhold. Gode spill blir liggende på vent, mens dagene surrer og går.

Jeg kunne ønske meg litt flere spill med overkommelig innhold, tett og god fortelling og og uten lange og unødvendige omveier. En melllomting mellom FunRun (67 sekunder) og Skyrim (noen som er ferdig??) ville passet bra. Det postive er at det alltid ligger gode spill i hyllen og venter.

Spill som venter og venter:

1. Limbo – stemningen og spenningen i dette spillet, å jeg gleder meg!
2. Journey, en enestående reise
3. Skyrim, tør jeg å innrømme  at det fremdeles ligger i hylla?
4. ICO /  Shadow of the colosses – hva gjør man ikke for kunsten og den man elsker?
5. Grand Theft Auto – gangsterspillet alle snakker om. Samtidig. I alle kanaler.

Og fremdeles ligger Uncharted 2 og 3 på vent, og Red dead redemption er bare halvspilt. Og når høstsleppet kommer med nye spill blir vel listen enda lenger. ….

Har du spill i hylla som venter på deg?

2 comments on “Spill som venter

  1. xkake
    6. oktober 2012

    Åh, mye fint der! : ) Jeg har også veldig lyst å spille Journey. Jeg har sett litt p Limbo, og det ser veldig fint ut også. Skyrim har jeg spilt en del av. Har også Ico & Shadow of the colosses liggende. Av andre spill har jeg enda til gode å fullføre Phantom Hourglass til DS og kjøpte nylig Traume Cendre til Wii! : )

    • Spillvev
      10. oktober 2012

      Hei Kake. Høres ut som du har god smak i spill 😉 Begynte på Ico i dag, og liker det veldig godt. Intuitivt lett å forstå, klassisk historie som griper deg fra første stund og vakker, men annerledes grafikk. Gleder meg til spille mer.

Det er stengt for kommentarer.

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 28. september 2012 av i Aktuelt.

Twittermeldinger

Feil: Twitter svarte ikke. Vennligst vent noen minutter og last denne siden på nytt.

Spillvev: Tobarnsmor og spillentusiast. Spiller og blogger og drømmer om den dagen spill får samme kulturelle status som bøker.
Du kan kontakte meg på epost: spillvev [a] gmail.com

Arkiv

