Spillprat fra sofakroken

Spillvev

Spill for voksne

Av og til får jeg spørsmål på bloggen om spill for voksne. Og jeg har lurt på det: Er det mulig å lage en sånn liste? Dataspill som passer for voksne?

Jeg vil påstå at det er nærmest umulig. Kunne du for eksempel satt opp en slik liste for bøker eller filmer, og vært trygg på at dette var lista med voksenstoff? Det kommer jo helt an på smak og behag…Men. Det er lov å prøve seg. (Jeg er jo tross alt voksen….) Så jeg har laget en liste likevel. Men siden dette er en risikosport vil jeg sette STOR pris på at du kommer med dine innspill i kommentarfeltet under.

Anbefalte spill: KUN for voksne 😉

 

Det er helt sikkert flere spill som burde fått plass på lista. Hva mener du om spill for voksne?

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 14. september 2012 av i Spillomtale, Spillvev anbefaler.

Spillvev: Tobarnsmor og spillentusiast. Spiller og blogger og drømmer om den dagen spill får samme kulturelle status som bøker.
Du kan kontakte meg på epost: spillvev [a] gmail.com

Arkiver

