Spillprat fra sofakroken

Spillvev

Maddam med spillpikesyndrom

Jeg har fulgt med på spillpikebloggen en stund, og derfor ble jeg nysgjerrig da jeg så at spillpikene var intervjuet på Maddam.no:

«Jeg er så heldig at jeg har fått lov å intervjue en ekte jentenerd. En som har alle spillkonsoller som finnes hjemme, hyllene fulle av fantasybøker, rollespill og brettspill. Hun er Magic the Gathering-organizer, sertifisert Yu-Gi-Oh, TCG dommer, og hun har skrevet masteroppgave om folk som spiller World of Warcraft«, skriver maddam.no.

Dette intervjuet er så artig at du må lese det på maddam.no: spillpikesyndromet

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 31. mars 2011 av i Ukategorisert med stikkord .

Spillvev: Tobarnsmor og spillentusiast. Spiller og blogger og drømmer om den dagen spill får samme kulturelle status som bøker.
Du kan kontakte meg på epost: spillvev [a] gmail.com

Arkiv